1) Ajánlatkészítéssel kapcsolatban van kérdésem.
Amennyiben csomagválasztással, árkalkulációval kapcsolatban van kérdése, hívja az
ügyfélszolgálatot (+36-1/211-3515), vagy írja meg kérdését az info@krio.hu e-mail
címre. Ha regisztrált a kalkulátor oldalunkon, tanácsadó kollégánk hamarosan keresni
fogja Önt és minden kérdésére választ ad.
2) El szeretném menteni a kalkulált ajánlataimat, még gondolkodom, hogy melyik
szolgáltatást válasszam, hogyan tehetem ezt meg?
A kalkulált ajánlatokat elküldheti az e-mail címére a „Kalkuláció elküldése e-mailen”
gomb megnyomásával. Az e-mailben megtalálja az ajánlatot pdf fájlként mellékelve,
illetve egy linket, amivel vissza tud térni a webshopba, ahol még módosíthatja is az
ajánlatot, és megkötheti a szerződést.
A kalkulált ajánlatait elmentheti a személyes ügyfélfiókjában is. Ehhez az
ajánlatkészítő felületünkön a „Folytatás”, majd a „Még gondolkodom, el szeretném
menteni az ajánlatot” gombokra kattintva kezdeményeznie kell a regisztrációt a
MyFamiCord fiók létrehozásához. Ezt követően kap egy automatikus rendszerüzenetet
(az e-mail tárgya: MyFamiCord fiók regisztráció), ami elvezeti Önt a jelszókészítő
felületre, majd a bejelentkezési oldalra. A belépéshez minden esetben meg kell adnia a
regisztrációkor megadott telefonszámára érkező biztonsági kódot is. A többlépcsős
beléptetés az Ön adatainak legszigorúbb védelmét biztosítja, tekintettel arra, hogy a
szerződéskötést követően ezen a felületen találja majd meg a szerződését, itt küldheti
majd el az egészségügyi adatait, és a számlái online, bankkártyás fizetésére is a
személyes ügyfélfiókjában lesz lehetősége.
3) Szeretnék regisztrálni a MyFamiCord fiókra, de nem találom a regisztrációhoz
szükséges e-mailt.
Amennyiben nem találja a regisztrációhoz szükséges e-mailt, kattintson az alábbi
linkre:
https://ugyfelportal.krio.hu/hu/client/resetting/request
Itt adja meg az e-mail címét, ahova pár percen belül újra megérkezik a rendszerüzenet.
Ha ezt nem kapja meg, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat: +36-1/414-0130
(munkanapokon 8-16 óra között).
4) Szeretnék regisztrálni a MyFamiCord fiókra, de a regisztrációs link érvényessége
lejárt.
Ide
kattintva kérhet új regisztrációs linket. A link érvényességi ideje adatbiztonsági okok
miatt 24 óra. Amennyiben további segítségre van szüksége,
kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat: +36-1/414-0130 (munkanapokon 8-16 óra között).
5) Meg szeretném kötni a szerződést, de a webshop nem fogadja el az e-mail címemet, a
hibaüzenet: „Ez az e-mail cím már regisztrálva van.”, hogyan tudok továbblépni a
szerződéskötésre?
Ez a hibaüzenet azt jelenti, hogy a megadott e-mail címmel már történt egy
regisztráció a webshopunkban (ajánlatkérés vagy szerződéskötés során), ezért a
szerződéskötéshez kérjük, jelentkezzen be az ügyfélfiókjába a „Már van ügyfélfiókom,
bejelentkezek” hivatkozásra kattintva. Itt a felugró ablakban adja meg az e-mail címet
és a jelszavát – ha utóbbit még nem készítette el, vagy nem emlékszik rá pontosan, a
bejelentkező panel alatti „Elfelejtettem a jelszavam” hivatkozásra kattintva készíthet új
jelszót az ügyfélfiókjához. A belépést követően folytathatja a szerződéskötést a
személyes adatai megadásával.
6) Elkezdtem szerződést kötni, de meg kellett szakítanom a folyamatot. Hogyan tudok
visszatérni az ajánlatomhoz, és folytatni a megrendelést?
Amennyiben még nem tette meg, erősítse meg a regisztrációját (ehhez keresse meg a
„MyFamiCord fiók regisztráció” tárgyú rendszerüzenetet az e-mailjei között), a
MyFamiCord ügyfélfiókba
belépve a Mentett ajánlatok menüpontban betöltheti a
kiválasztott ajánlatát, és könnyedén folytathatja a megkezdett szerződéskötést.
7) A szerződéskötés során nem kapom meg az SMS-t, ami a megerősítő kódot
tartalmazza.
Egyes szolgáltatók, előfizetői szerződések esetén a kiküldött üzenet a telefon „blokkolt
üzenetek” mappájába kerül. Ezt a telefonján (készüléktől és szolgáltatótól függően) az
Üzenetek, Beállítások menüjében találja meg. Ha az üzenetet mégsem találja,
lehetősége van a biztonsági kódot SMS helyett e-mailben kérni, az „E-mailben kérem
az engedélykódot” gombra kattintva.
8) A szerződést véglegesítettem, de valamelyik adatot elrontottam. Mit tegyek?
Kérjük hívja az ügyfélszolgálatunkat, ahol a kollégák segítenek az adatmódosításban:
+36-1/414-0130 (munkanapokon 8-16 között).
9) A szerződéskötés során ki szerettem volna egyenlíteni az induló díjat, de a fizetés
sikertelen volt. Mit tegyek?
Az online, bankkártyás fizetést újra kezdeményezheti a
MyFamiCord
fiókba történő
belépést követően. Ehhez keresse a Számlák menüpontot, a Fizetendő tételek között
megtalálja az induló díjat.
Lehetősége van az induló díj kiegyenlítésére banki utalással is, az ehhez szükséges
bankszámlaszámot a szerződéskötésről szóló visszaigazoló e-mailben megtalálja.
10) Kaptam értesítést, hogy töltsem ki az Anyai kérdőívet. Hol találom ezt?
Az Anyai kérdőívet a
MyFamiCord
fiókba belépve tudja kitölteni. Amennyiben még
nem erősítette meg a MyFamiCord fiók regisztrációját,
itt
tud új regisztrációs linket
kérni. A link érvényességi ideje adatbiztonsági okok miatt 24 óra. Amennyiben
további segítségre van szüksége, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1/414-0130
telefonszámon (munkanapokon 8-16 között).