Gyakran ismételt kérdések

1) Ajánlatkészítéssel kapcsolatban van kérdésem.

Amennyiben csomagválasztással, árkalkulációval kapcsolatban van kérdése, hívja az ügyfélszolgálatot (+36-1/211-3515), vagy írja meg kérdését az info@krio.hu e-mail címre. Ha regisztrált a kalkulátor oldalunkon, tanácsadó kollégánk hamarosan keresni fogja Önt és minden kérdésére választ ad.

2) El szeretném menteni a kalkulált ajánlataimat, még gondolkodom, hogy melyik szolgáltatást válasszam, hogyan tehetem ezt meg?

A kalkulált ajánlatokat elküldheti az e-mail címére a „Kalkuláció elküldése e-mailen” gomb megnyomásával. Az e-mailben megtalálja az ajánlatot pdf fájlként mellékelve, illetve egy linket, amivel vissza tud térni a webshopba, ahol még módosíthatja is az ajánlatot, és megkötheti a szerződést.
A kalkulált ajánlatait elmentheti a személyes ügyfélfiókjában is. Ehhez az ajánlatkészítő felületünkön a „Folytatás”, majd a „Még gondolkodom, el szeretném menteni az ajánlatot” gombokra kattintva kezdeményeznie kell a regisztrációt a MyFamiCord fiók létrehozásához. Ezt követően kap egy automatikus rendszerüzenetet (az e-mail tárgya: MyFamiCord fiók regisztráció), ami elvezeti Önt a jelszókészítő felületre, majd a bejelentkezési oldalra. A belépéshez minden esetben meg kell adnia a regisztrációkor megadott telefonszámára érkező biztonsági kódot is. A többlépcsős beléptetés az Ön adatainak legszigorúbb védelmét biztosítja, tekintettel arra, hogy a szerződéskötést követően ezen a felületen találja majd meg a szerződését, itt küldheti majd el az egészségügyi adatait, és a számlái online, bankkártyás fizetésére is a személyes ügyfélfiókjában lesz lehetősége.

3) Szeretnék regisztrálni a MyFamiCord fiókra, de nem találom a regisztrációhoz szükséges e-mailt.

Amennyiben nem találja a regisztrációhoz szükséges e-mailt, kattintson az alábbi linkre: https://ugyfelportal.krio.hu/hu/client/resetting/request
Itt adja meg az e-mail címét, ahova pár percen belül újra megérkezik a rendszerüzenet. Ha ezt nem kapja meg, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat: +36-1/414-0130 (munkanapokon 8-16 óra között).

4) Szeretnék regisztrálni a MyFamiCord fiókra, de a regisztrációs link érvényessége lejárt.

Ide kattintva kérhet új regisztrációs linket. A link érvényességi ideje adatbiztonsági okok miatt 24 óra. Amennyiben további segítségre van szüksége, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat: +36-1/414-0130 (munkanapokon 8-16 óra között).

5) Meg szeretném kötni a szerződést, de a webshop nem fogadja el az e-mail címemet, a hibaüzenet: „Ez az e-mail cím már regisztrálva van.”, hogyan tudok továbblépni a szerződéskötésre?

Ez a hibaüzenet azt jelenti, hogy a megadott e-mail címmel már történt egy regisztráció a webshopunkban (ajánlatkérés vagy szerződéskötés során), ezért a szerződéskötéshez kérjük, jelentkezzen be az ügyfélfiókjába a „Már van ügyfélfiókom, bejelentkezek” hivatkozásra kattintva. Itt a felugró ablakban adja meg az e-mail címet és a jelszavát – ha utóbbit még nem készítette el, vagy nem emlékszik rá pontosan, a bejelentkező panel alatti „Elfelejtettem a jelszavam” hivatkozásra kattintva készíthet új jelszót az ügyfélfiókjához. A belépést követően folytathatja a szerződéskötést a személyes adatai megadásával.

6) Elkezdtem szerződést kötni, de meg kellett szakítanom a folyamatot. Hogyan tudok visszatérni az ajánlatomhoz, és folytatni a megrendelést?

Amennyiben még nem tette meg, erősítse meg a regisztrációját (ehhez keresse meg a „MyFamiCord fiók regisztráció” tárgyú rendszerüzenetet az e-mailjei között), a MyFamiCord ügyfélfiókba belépve a Mentett ajánlatok menüpontban betöltheti a kiválasztott ajánlatát, és könnyedén folytathatja a megkezdett szerződéskötést.

7) A szerződéskötés során nem kapom meg az SMS-t, ami a megerősítő kódot tartalmazza.

Egyes szolgáltatók, előfizetői szerződések esetén a kiküldött üzenet a telefon „blokkolt üzenetek” mappájába kerül. Ezt a telefonján (készüléktől és szolgáltatótól függően) az Üzenetek, Beállítások menüjében találja meg. Ha az üzenetet mégsem találja, lehetősége van a biztonsági kódot SMS helyett e-mailben kérni, az „E-mailben kérem az engedélykódot” gombra kattintva.

8) A szerződést véglegesítettem, de valamelyik adatot elrontottam. Mit tegyek?

Kérjük hívja az ügyfélszolgálatunkat, ahol a kollégák segítenek az adatmódosításban: +36-1/414-0130 (munkanapokon 8-16 között).

9) A szerződéskötés során ki szerettem volna egyenlíteni az induló díjat, de a fizetés sikertelen volt. Mit tegyek?

Az online, bankkártyás fizetést újra kezdeményezheti a MyFamiCord fiókba történő belépést követően. Ehhez keresse a Számlák menüpontot, a Fizetendő tételek között megtalálja az induló díjat.
Lehetősége van az induló díj kiegyenlítésére banki utalással is, az ehhez szükséges bankszámlaszámot a szerződéskötésről szóló visszaigazoló e-mailben megtalálja.

10) Kaptam értesítést, hogy töltsem ki az Anyai kérdőívet. Hol találom ezt?

Az Anyai kérdőívet a MyFamiCord fiókba belépve tudja kitölteni. Amennyiben még nem erősítette meg a MyFamiCord fiók regisztrációját, itt tud új regisztrációs linket kérni. A link érvényességi ideje adatbiztonsági okok miatt 24 óra. Amennyiben további segítségre van szüksége, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1/414-0130 telefonszámon (munkanapokon 8-16 között).